Mooi Volendam…Volendammer

Zo Het weekend feest hebben we weer gehad. Wat een gekkenhuis haha. Heb vanacht de Camerafoto’s er al opgezet en net weer een paar nieuwe toegevoegd, die ik van Carmen der space afgehaald heb. Zondag de bbq was top! Alleen jammer dat het een beetje frisjes was. En het zonnetje een beetje weg bleef. Zoals gewoonlijk ben ik weer blijven plakken maar tot me verbazing werd ik maandag keurig optijd wakker.haha. En hebben we lappendag in Volendam maar weer is gevierd~! Was weer opperdetop. Beetje jammer dat we vrij vroeg richting Hoorn gingen maar ja smen uit samen thuis he. Toen hebben we in de Volendammer nog maar ffies een klein feestje gemaakt. Was een gekkenhuis, iedereen op de tafels, bar, biljart aan het dansen haha. Tante lidy ging los maar ook tante lida haha. De foto’s spreken wel weer voor zich denk ik.Morgen mogen we weer gewoon aan het werk…Gaat ook veel te hard zón weekend. Maar ja het is niet anders. Ga maar weer stoppen met dit bloggie want heb het idee dat er niet veel spannends meer uit me vingers gaat komen lol. Volgende week gaan we nog maar ffies een aantal plaatjes maken en dan maar weer een tijdje rustig aan..Raak op hahahaFeest
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Mooi Volendam…Volendammer

  1. Unknown zegt:

    Ik mis de foto’s van de  taxichauffeur, waar kan ik die  vinden, groetjes Ton 

Plaats een reactie